Dijital Arşiv
Workcube Dijital Arşiv tüm orjinal bilgi/belgelerinizi dijital olarak depolamanız, tasnif etmeniz ve dünyanın heryerindeki kullanıcılara ulaştırmanız için idel çözüm.

Workcube Dijital Arşiv Yönetimi
Workcube dijital arşivleme; imaj, ses, döküman, görüntü ve diğer bilgi/belgelerin istenilen formatta ve merkezi bir sistemde saklanmasına olanak tanıyan bir çözümdür.
Çalışanların ve iş ortaklarının yetkilendirildikleri ölçüde bu bilgilere çok kısa bir süre içerisinde, istenildiği zaman ve kolay bir şekilde ulaşmalarını sağlar. Workcube'ün evrensel kataloglama yeteneği, çoklu format desteği, özelleştirilmiş arşiv erişimi, etkili ve merkezi stoklama ve yönetim gibi nitelikleri, dijital arşivlemenin işletmelere sunmuş olduğu avantajlardan faydalanma fırsatını sunmaktadır.

WorkCube dijital varlık yönetimi kurumların günlük operasyonlarında kullandıkları logo, fotoğraf, prezentasyon, text döküman v.b. dijital ortamda erişilebilecek tüm varlıklar ve CD Rom, Kaset, kitap v.b.off-line ortamda bulunan tüm varlıklarını kolaylıkla kullanabilmeleri ve yönetebilmeleri için çok fonksiyonlu merkezi bir kütüphane ortamı oluşturur.

WorkCube dijital varlık yönetimi, dijital varlıklarınızı Partner veya Public Portal üzerinden müşterileriniz ve iş ortaklarınız (tedarikçiler, bayiler v.b.) ile paylaşmanıza imkan tanır. Partnerleriniz ve çalışanlarınız, başta satış olmak üzere tüm faaliyetlerinde işletmenize ait dijital varlıkları hızlıca kullanabilir ve müşterilerine gösterebilirler. Hangi programda çalışırsa çalışsın dijital varlıklarınızı kolaylıkla WorkCube dijital arşiv içine aktararak etkili ve merkezi bir stoklama ve yönetim sağlarsınız. WorkCube ile içeriği bir kez yaratır ve her yerde kullanıma sunarsınız.

WorkCube Dijital Varlık Yönetimi Fonksiyonları

Kolaylıkla dökümanlarınızı ekleyebilir, görebilir, değiştirebilir, taşıyabilir veya sistemden kaldırabilirsiniz.
Dijital varlıklarınız arasında kelime (keywords) araması yapabilirsiniz.
Yaratıcı işbirliği ortamı yaratabilirsiniz.
Tarihçesine bakarak bir döküman ile ilgili bilgiler takip edebilirsiniz (kayıt, değişiklik, kullanım v.b.)
Dijital varlıklarınızı tedarikçilerinizle, bayi ve toptancılarınızla veya diğer tüm iş ortaklarınızla paylaşabilirsiniz.
Önizlemeli veya listform olarak dijital varlıklarınızı görebilirsiniz.
Sınırsız sayıda ve hiyerarşide dijital varlık kategorisi, bölümü veya alt bölümü yaratabilirsiniz.
Workcube, arşivlenen bilgi/belgelere kategori, isim veya tarih aralığına göre erişimi mümkün kılmaktadır.
Workcube dijital arşiv çözümü, saklanan bilginin güvenli bir şekilde muhafazasını sağlar. Belgenin arşive yüklenmesinden sonra ismi değiştirilerek aynı dosyanın web üzerinden download edilmesinin önüne geçilir.
Modüler yapıya uygun tasarlanmış Workcube arşiv uygulaması, kişiye veya departmana özel arşivleme özelliğine sahiptir. Finans, satış veya bir başka departmana özel dijital bir arşiv oluşturmak mümkün olduğu gibi kişisel arşivlemeler de Workcube'ün dijital arşiv çözümünün özelliklerindendir.

Kütüphane Fonksiyonu
İşletme ve kurumların kitap, CD, çizim ve şablonlar v.b. tüm fiziki arşivlerini kayıt altına almalarını ve yönetmelerini sağlar. Şube ve departman bazında fiziki arşiv kaydı imkanı verir. Güçlü bir kullanım takibi fonksiyonuna sahiptir. Yazar adı, basım tarihi, kullanılan departman gibi kütüphane materyalleri ile ilgili her ürlü bilgiyi kaydetmeye ve takip etmeye imkan tanır.

Rezervasyon (Ortak Kullanım) Fonksiyonu
Şirket içerisinde ortak kullanıma açık tüm fiziki varlıkların kaydedilmesini ve kullanımlarının organize edilmesini sağlar. Şirket araçları, projeksiyon cihazı, şirket toplantı salonları da dahil ortak kullanıma açık tüm fiziki varlıklar buraya kaydedilebilir. Güçlü rezervasyon ve takip imkanı sunar. Fiziki varlık ile ilgili bakım bilgisi, IT bilgisi, bakım destek anlaşması gibi kayıtları tutmaya imkan tanır. WorkCube Fiziki Varlık Yönetimi modülü ile birebir entegre çalışır.