Finans Yönetimi - Genel
Workcube Finans Yönetimi işletmelere finansal ilişkilerini ve operasyonlarını farklı perspektiflerden takip etme ve yönetme imkanı verir. Finansal durumunuz ile ilgili etkili raporlama ve senaryolar ile nakit akışını kontrol eder risklerden korunursunuz.

Workcube Finans Yönetimi
Workcube Finans Yönetimi modülü cari hesap, kasa, banka, çek senet bilgilerinin, bütçeler ve yatırım araçlarının basit ve standart formatlarda merkezi bir biçimde kaydedilip yönetilmesine imkan tanır. Finans modülü gerçek zamanlı raporlamaları ile şirketinizde sürprizleri ve krizleri önler.
Finans modulü cari, kasa, banka, çek-senet gibi klasik finans yönetimi fonksiyonlarının yanı sıra yapılan tüm satınalma ve harcamaların etkin biçimde yönetilmesini sağlayan masraf yönetimi modülü ile geleceğe dair finansal senaryo kurguları yaparak nakit akışınızı daha iyi takip etmenizi sağlayan Finansal Senaryo modüllerine de sahiptir. Bu modül, ileride gerçekleşmesi muhtemel gelir ve giderlerinizi kaydederek gelecekle ilgili finansal senaryolar kurgulamanıza imkan tanır. Ödenecek taksitler, rutin giderler, beklenen gelirler  v.b. kayıtları girerek çok alternatifli (iyimser, kötümser v.b.) senaryolar oluşturabilirsiniz. 

Workcube Finans Yönetimi farklı para birimlerini destekler. Dönem sonu işlemlerinizi, bilanço kapanışlarınızı hızlandırır. Ödeme taleplerini kolaylıkla takip etmenize ve ödeme emirleri oluşturmanıza imkan tanır. Ödenmemiş faturaların, ön ödemesi yapılmış faturaların takibini ve gerekli ayarlamaların yapılmasını sağlar. Standart ödeme, düzeltme  v.b. makbuzların kaydedilmesini sağlar. WorkCube Finans modülü ile ödeme çizelgesi oluşturabilir, ödeme kriterlerini tanımlamak üzere farklı kurallar yaratabilirsiniz. Modül içerisindeki maliyet yönetimi bölümünden kurumunuz içerisinde gerçekleşen tüm masrafları tek ve konsolide bir tablo içerisinde takip etme şansına sahip olursunuz.

Workcube Finans Yönetimi Özellikleri

Müşterilerinizin gerçek karlılığını takip edebilme,
Cari üyelerinizle ilgili şube ve çalışan bazında her türlü bilgiyi (banka hesapları, kredi kartları, risk tanımları, teminatlar, anlaşmalar, satış veya satınalma siparişleri, yapılan toplantılar dahil) tek ekrandan takip edebilme ve yönetebilme,
Kurumsal harcamaları kalem kalem, kişi kişi, kurum kurum takip edebilme,
Ticari ilişkide olunan kurumlar için açık hesap limitinden, vadeli ödeme aracı limitine tüm risk limitlerini tanımlama ve ödemeleri buna göre oluşturabilme,
Ödeme talep ve onaylama sistemini tamamen otomatize etme,
Fatura onay ve kesim sistemini tamamen otomatize etme,
Web üzerinden erişerek dünyanın heryerinden kurumun tüm finansal bilgilerine ve raporlarına 7/24 ulaşabilme,
Sınırsız sayıda finansal senaryo yaratarak farklı koşul ve durumlardaki finansal durumun projeksiyonunu yapabilme,
Şube ve departman bazında bütçe yönetimi,
Etkin kurumsal performans takibi,
Müşterileri, tedarikçileri, çalışanları çok boyutlu grafik ve raporlamalarla karlılık, performans v.d. açılardan değerlendirebilme,
E-bildirge ve e-beyanname uygulamalarına %100 uyumluluk.