Kampanya Yönetimi
Müşterileri, ortakları, hedef kitleyi ve diğer ilgili grupları hedef alan güçlü kampanyalar hazırlayın. Web sitenizi ya da mail, fax, sms ve diğer iletişim yöntemlerini kullanarak hedef kitledeki kişilere özel kampanyalar düzenleyin.

Workcube Kampanya Yönetimi 
WorkCube Kampanya Yönetimi modülü, direkt olarak hedef kitleye, müşterilere ve partnerlere yönelik çok kanallı ve hedefine ulaşan kampanyalar gerçekleştirmenizi ve sonuçlarını takip etmenizi sağlar.    
Telefon, direct mail, Web, kablosuz cihazlar, email, direct satış ve partner networku gibi müşteri ile ilişki içerisinde olunan tüm kanallarda müşteri veya müşteri grubuna özel kampanyalar dizayn etmeye, hazırlamaya ve yönetmeye imkan verir. Modül ayrıca, doğru segmentasyon liste yönetimi fonksiyonları ile marketing departmanı çalışanlarının şirket bünyesindeki tüm dataları kullanarak segmentasyon stratejilerini optimum hale getirmelerini sağlar.

Bu modül, email, weblinkleri, banner reklamları ve direct mailler yoluyla müşteri ile gerçekleştirilen tüm iletişimi otomatik olarak koordine eder. Kampanya modülü ile web üzerinde müşteriye özel kampanya sayfaları hazırlayabilir ve anketler yapabilirsiniz. Bunun yanısıra müşteri sadakatini artırmak ve her bir müşteri ile karşılıklı iletişimi geliştirmek için birbirini izleyen özel fırsatlar sunabilirsiniz.

Workcube'un kolay arayüzü sayesinde pazarlama uzmanları kolaylıkla yüksek volumlü kişisel e-mail ve web içeriği hazırlayabilirler. Hiç HTML bilmeyen birisi bile kolaylıkla formlar ve anketler hazırlayarak yayına sokabilir.

Workcube Kampanya Yönetimi Bileşenleri

Kampanya  Yöneticisi: WorkCube Kampanya yöneticisi ile ürün veya hizmetlerinizle ilgili e-mail, web sitesi, direct mail, fax, sms veya diğer araçları içeren çapraz kampanyalar düzenleyebilirsiniz. Bir kampanyanın, başlangıç bitiş tarihleri, amacı, yöntemi, ilgili proje, hedef bütçesi, hedef kitlesi, kampanya ekibi, kampanya ile ilgili promosyonlar, aksiyonlar, notlar, belgeler ve tüm diğer bilgiler tek bir merkezden yönetilir. Kampanya yöneticisi, her bir kampanya için imaj, içerik, audio/video clipler v.b. medyalar bir araya getirilerek, bunların e-mail, mektup, fax, print veya diğer iletişim araçlarını kullanarak müşteriye ulaştırılmasını sağlar. 

Liste Yöneticisi: Kampanya modülünde bulunan liste yöneticisi, her bir kampanya kapsamında yapılan gönderilerin hedef kitleye dahil isimler üzerinde kişi kişi takip edilmesini sağlar. Gitmemiş gönderilerin düzeltilerek tekrar yapılmasına imkan verir. Liste yöneticisinden otomatik etiket basmak mümkündür. Liste yöneticisi ayrıca manuel olarak hedef kitle listesinin daraltılmasına veya genişletilmesine imkan tanır. E-mail adresi, isim ve diğer parametreleri kontrol ederek tekrar eden kayıtları siler. Her bir kişi ile ilgili özel notlar tutmayı sağlar. 

Hedef Kitle (Segmentasyon) Yönetimi: Kampanya modülü içerisinde yer alan hedef kitle yönetimi, sisteminize kayıtlı kurumsal ve bireysel üyeler (müşteriler) arasından cinsiyet, yaş, medeni hal, sektör, şirket çalışan sayısı, üye kategorisi, eğitim, meslek, üyelik başlangıcı ve bitiş tarihi gibi farklı kriterleri tanımlayarak kampanyalarınıza özel hedef kitleler oluşturmanızı sağlar. Tek bir tıklamayla hedef kitle segmenti belirlenmesine imkan tanır. Tespit edilen hedef kitle segmentinin sayısı ve kısa bilgileri bir liste halinde anında görüntülenir. Gönderilecek mesajlar belirlenen kontrol grupları ve çekirdek segment üzerinde test edilebilir.Verilen kriterler doğrultusunda sisteme kayıtlı tüm üyeler arasından otomatik oluşturulan hedef kitle listesi, üye adı, görevi, adres ve iş bilgileri ile birlikte görüntülenir. Hedef kitle yönetiminde tanımlanan listeler, kampanyalarda seçilerek liste yöneticisi üzerinden kullanılması sağlanır. Hedef kitle listesi etiket olarak basılabilir

Anket Yönetimi: Workcube kampanya modülü içerisinde yer alan anket yönetimi, web'de (internet / extranet / intranet) yayınlanmak veya e-mailinglere eklenmek üzere süreli anketler tanımlamanızı sağlar. Anketler farklı kategorideki üyelere (müşteriler, tedarikçiler, iş ortakları v.b.) veya farklı departmanlardaki çalışanlara özel olarak yayınlanabilir. 

Şablonlar: e-mail veya direct mail içeren kampanya templatelerini yönetir. Kampanyalara ve medyalara özel şablonlar tanımlamanızı sağlar. 

Kampanya sonuçlarının takibi: Workcube Kampanya Yönetimi modülü, online kampanyalara gelen cevapları, klikleri ve sipariş bilgilerini ortak bir depoda tutarak diğer kanallardan gelen cevaplarla birleştirir. Bu sayede marketing çalışanları hızlı bir biçimde kampanyanın etkinliğini ve geri dönüşümünü tahmin edebilir, gerçek zamanlı bu veriler ışığında kampanya üzerinde gerekli gördüğü değişiklikleri yapabilir. Gelen mailler, klikler, cevaplar, geri dönüşüm oranı v.b. anahtar istatistikleri an be an takip etmenize olanak verir. Kampanyaya en iyi şekilde yanıt verenlerin ortak profil özelliklerini ortaya koyar. Hızlı bir biçimde anket sonuç analizleri oluşturur. Kampanya modülü içerisindeki raporlamalar sayesinde her bir kampanyanın başarısını ölçmek çok kolay bir hale gelir. Response rate, conversion rate ve kampanyanın ROI'si kolaylıkla ölçülebilir. 

Workcube Kampanya Yönetimi FOnksiyonları

Sınırsız sayıda süreli kampanya oluşturma
Kampanya tipi (kategorisi) tanımlama
Kampanya aşaması tanımlama 
Kampanya hedef bütçe yönetimi
Farklı medyalarda ve yöntemlerde kampanya yayını 
(Yüzyüze, e-mailing, Faks, SMS, Direct Mailing, Web)
Kampanya ile proje ilişkilendirme
Kampanyadan direkt proje kaydı
Her bir yayın medyasına ve yöntemine özel kampanya içeriği oluşturma 
(E-Mail, SMS, Yüzyüze, Fax ve Web içerikleri)
Kampanya kapsamında promosyon planlama ve tanımlama
Kampanya kapsamında aksiyon planlama ve tanımlama
Sınırsız sayıda aksiyon aşaması tanımlama 
Kampanya ekibi oluşturma
Kampanya hedef kitlesini tanımlama 
Kampanya notları 
Tek tıklamayla tüm hedef kitleye e-mailing
E-mail içeriğine anket ekleme 
Direct mailing şablonları tanımlama
Şablona uygun direct mailing içeriği print etme
Web içeriğini internet, intranet<