Mağaza - Şube Yönetimi
Şube çalışanları ve şube yöneticileri, tüm faaliyetlrini etkin bir şekilde takip etsin ve yönetsin. Özellikle perakendeciler için hayati öneme sahip bu modül ile şubelerinizi tek merkezden yönetin.

Workcube Mağaza - Şube Yönetimi
Workcube Mağaza - Şube Yönetimi modülü özellikle çok mağazalı perakendeciler için etkin mağaza yönetimi imkanı sunar.
Şube çalışanları her türlü faaliyetlerini, kendi şubelerinden sisteme bağlanarak, yine merkezi sistem üzerinde bağımsız olarak yürütürler. Bu sayede şubelerdeki her hareket merkez tarafından an be an izlenebilir. Modül şube yönetici ve çalışanlarının fiyat, fatura, promosyon, irsaliye takibi yapmalarına, alış ve satış fatura ve irsaliye bilgileri kaydetmelerine olanak tanır.

Modül perakende mağazalarında POS sistem entegrasyonu sayesinde kolaylıkla stok export belgesi oluşturmaya, stok import belgesi almaya imkan verir. Şube yöneticileri şube finans faaliyetlerini yine modül içerisinden bağımsız olarak yürütebilirler. Şube yönetimi modülü ayrıca şube bazında rekabet yönetimi ve alan yönetimi fonksiyonlarına sahiptir.

Mağaza - Şube Yönetimi Fonksiyonları

Mağaza bazında fiyat yönetimi
Mağaza bazında stok takibi
Mağaza stok fişleri (Fire fişi / Sarf fişi / Üretimden giriş fişi / Depo fişi / Sayım fişi)
Mağazadan stok export belgesi oluşturma
Mağaza mal alım irsaliyeleri
Mağaza mal alım faturaları
Mağaza satış faturaları
POS Entegrasyonu
(Otomatik Stok / Satış / Fiyat Değişimi Export ve import belgeleri oluşturma)
Mağaza bazında rekabet yönetimi
(Rakipler / Rakip Fiyatlar)
Mağaza alan ve raf yönetimi
Çok boyutlu mağaza etkinlik raporlamaları
Workcube Mağaza - Şube Yönetimi
Workcube Mağaza - Şube Yönetimi modülü özellikle çok mağazalı perakendeciler için etkin mağaza yönetimi imkanı sunar.
Şube çalışanları her türlü faaliyetlerini, kendi şubelerinden sisteme bağlanarak, yine merkezi sistem üzerinde bağımsız olarak yürütürler. Bu sayede şubelerdeki her hareket merkez tarafından an be an izlenebilir. Modül şube yönetici ve çalışanlarının fiyat, fatura, promosyon, irsaliye takibi yapmalarına, alış ve satış fatura ve irsaliye bilgileri kaydetmelerine olanak tanır.

Modül perakende mağazalarında POS sistem entegrasyonu sayesinde kolaylıkla stok export belgesi oluşturmaya, stok import belgesi almaya imkan verir. Şube yöneticileri şube finans faaliyetlerini yine modül içerisinden bağımsız olarak yürütebilirler. Şube yönetimi modülü ayrıca şube bazında rekabet yönetimi ve alan yönetimi fonksiyonlarına sahiptir.

Mağaza - Şube Yönetimi Fonksiyonları

Mağaza bazında fiyat yönetimi
Mağaza bazında stok takibi
Mağaza stok fişleri (Fire fişi / Sarf fişi / Üretimden giriş fişi / Depo fişi / Sayım fişi)
Mağazadan stok export belgesi oluşturma
Mağaza mal alım irsaliyeleri
Mağaza mal alım faturaları
Mağaza satış faturaları
POS Entegrasyonu
(Otomatik Stok / Satış / Fiyat Değişimi Export ve import belgeleri oluşturma)
Mağaza bazında rekabet yönetimi
(Rakipler / Rakip Fiyatlar)
Mağaza alan ve raf yönetimi
Çok boyutlu mağaza etkinlik raporlamaları