Organizasyon Planlama

Organizasyon yapısının tüm yönleriyle belirlendiği bu modül, workcube'ü kullanan şirketlere ait tüm bilgilerin kaydedilmesini ve yönetilmesini sağlar.

Workcube Organizasyon Planlama Modülü

 
Workcube Organizasyon Planlama Modülü , kurumunuzu en tepeden başlayarak Üst Düzey Birimler , Şirketler , Bölgeler , Şubeler , Departmanlar ve İş Gruplarına kadar organize etmenizi ve bunları parametrik olarak çok farklı seçeneklerde şematize etmenizi , bunların arasındaki hiyerarşiyi tanımlamanızı ve geçmiş tarihlerdeki organizasyon yapınızı arşivlemenizi sağlar.

 
Her Zaman Güncel: Workcube Organizasyon Planlama modülü ile Dünyanın her yerine yayılmış olan organizasyonlar bile  anlık olarak güncel bir şekilde görülebilir.

Esnek : İstenilen herhangi bir Şirket ,Departman , Pozisyon dan itibaren çok çeşitli seçenekler ile idari veya fonksiyonel olarak şematik çizimler elde edillebilir.

Entegre : Şirket ve şube bilgileri ile bunlara ait kroki , imaj ve iletişim bilgileri otomatik web de yayınlanabilir.

Vizyonel : Gelecekte düşünülen organizasyon yapıları simülasyon desteği ile görülebilir ve kurum yöneticilerinin daha etkin planlama yapmalarını sağlar.

Sonuç Odaklı : Sınırsız sayıda iş grupları oluşturularak bunları online takip edilebilir.

 
WorkCube Organizasyon Planlama Özellik ve Fonksiyonları  

 
Üst düzey birimlerden başlanarak Şirket , Bölge  , Şube , Departman ve İş gruplarına kadar sınırsız tanımlama yapabilme.
Birimler arası hiyerarşi tanımlanabilme.
İstenilen birimden itibaren şema çizebilme.
İstenilen Şirket veya Şube bilgileri şemada ilgili linke tıklayarak görülebilme.
Departmanda çalışanları ilgili linke tıklayarak görebilme.