Satınalma Sipariş Yönetimi
Workcube satınalma Sipariş Yönetimi, satınalma süreci içerisindeki her bir adımı etkin bir biçimde yönetir. Sipariş sürecini hızlandırır. Siparişler partner portalde yayınlanarak tedarikçilerinizin selfservis sipariş almalarını ve takip etmelerini sağlar.

Satınalma Siparişleri

Satınalma siparişleri, WorkCube'ün finans, sevk, stok, üretim, ürün yönetimi, satınalma, kampanya modülleri ile bire bir entegrasyon içindedir. Bu sayede sipariş verildiğinde tedarikçi  cari hesap kontrolü, ürün stoğu kontrolü, satınalma indirim hesapları v.b. işlemler kolaylıkla yapılabilir. Sipariş detayında hesaplanan promosyonlar, özel indirimler sistem tarafından otomatik olarak görüntülenir.

Ayrıca sipariş modülü detaylı e-maillerle sipariş konfirmasyonu ve sipariş durum takibi imkanı sunar. Siparişler printe edilebilir, PDF'e çevrilerek belge olarak saklanabilir.

Sipariş modülünde sipariş verirken kolaylıkla yeni tedarikçi kaydı oluşturabilirsiniz. Varolan tedarikçiler içerisinden arama yapabilirsiniz. Sipariş sayfasında yer alan linkler sipariş sırasında en sık kullanılan sayfalara (ilgili proje, sipariş karşılama raporu, ödeme detayı, paket bilgisi, ürün satış tarihçesi v.b.)  geçişi, takibi ve kayıt girişini kolaylaştırır.