Servis ve Garanti Yönetimi
Her türlü müşteri talep ve şikayetini gerçek zamanlı ve çok yönlü olarak yönetin. Müşteri memnuniyetini son noktasına taşıyın. Her türlü tamir, bakım ve garanti faaliyetlerini kusursuz ve tam zamanlı olarak takip edip yönetin.

Servis ve Garanti Yönetimi Modülü 

Günümüzde; satış sonrasında sağladığımız servis desteği ve garantinin kalitesi, en az ürünlerimizin kalitesi kadar önem kazanmıştır. Workcube Servis ve Garanti Yönetimi servis, garanti ve bakım süreci içerisindeki her bir adımı etkin bir biçimde yönetmenizi sağlar.

 Workcube müşteriler için de web tabanlı erişim sağladığından dolayı, sisteme tanımlı müşteriler internet üzerinden servis başvurusu yapabilmekte ve başvurularını online olarak eşzamanlı takip edebilmektedirler.

 Workcube Servis ve Garanti Yönetimi; satış sonrası servis, bakım ve garanti takibi için kullanıldığında müşteri, merkez, ofisler ve iş ortaklarınız arasında mükemmel iletişim ve bilgi akışı ile ekiplerinizin verimliliğini arttıracaktır.

 WorkCube Servis ve Garanti Yönetimi Özellik ve Fonksiyonları

·        Servis ve bakım için yapılan işlemlerinizi en ince ayrıntısına kadar kaydedebilirsiniz ve bu kayıtlara göre servis ve bakım maliyetlerinizi raporlayabilirsiniz.

·        Hem kendi varlıklarınızın bakım işlemlerini hem de firmanızın müşterilerine sağladığı satış sonrası servis, garanti ve bakım işlemlerinizi ayrıntı olarak takip edebilirsiniz.

·        Workcube web tabanlı olduğundan internetin gücü ile servis ve bakım süreçlerinizi hızlandırır.

·        Yetkili servislerinizin, şubelerinizin ve bayilerinizin servis performanslarını anlık ölçmenizi ve değerlendirmenizi sağlar.

·        Garanti kapsamındaki ürünlerinizin ve iade edilen ürünlerinizin yönetilmesini ve takibini kolaylaştırır.

·        İstediğiniz zaman aralığında bakım planı oluşturabilirsiniz ve oluşturduğunuz planları bakım takviminden takip edebilirsiniz.