Fırsat Yönetimi
Müşterilerle ilişkileri kazanca dönüştürmek için gereken tüm adımları izlemek, yönentmek için Workcube detaylı fırsat yönetimi imkanı sunuyor

Workcube Satış Fırsatları Yönetimi
Workcube Fırsat Yönetimi modülü gerek yeni müşteri edinmek gerekse varolan müşterilerde oluşan yeni proje fırsatlarını takip etmek için ideal çözüm sunar.

Workcube'e online erişim imkanı satış ekibinin nerede olursa olsun sisteme girerek ihtiyaç duyacağı bilgilere anında ulaşmasına ve bu sayede tüm satış fırsatlarını değerlendirerek yeni müşteriler kazanmasına olanak tanır.

Satış çalışanları fırsatlarla ilgili takipleri kaydeder ve fırsatları aşamalandırır. Fırsatlara teklifler, belgeler ekler ve fırsatın satışa dönüşmesi için gerçekleştirdiği tüm toplantı ve görüşmeleri kayıt ve takip eder. Fırsattan kolaylıkla o fırsat ile ilgili proje kaydı yapar. Bu bilgiler sayesinde satış personeli herhangi bir fırsat ile ilgilendiğinde hızlıca tüm bilgileri bir arada görüp değerlendirme şansına sahip olur. Fırsat yönetimi kurumsal hafızanın korunmasına yardımcıdır. Satışa dönüşmesi uzun süreler hatta yıllar alan fırsatlar için yapılan tüm etkileşimler, satış çalışanından bağımsız olarak yılarca sistemde kayıtlı kalır.

Workcube Fırsat Yönetimi Fonksiyonları


Potansiyel satış hakkındaki detaylı bilgiye istediğiniz yerden anında ulaşım.
Fırsatlarla ilgili takipleri kaydetme
Fırsatları aşamalandırma.
Fırsatlara ilişkili teklifleri, belgeleri ekleyebilme.
Fırsat kaydı üzerinden fırsatın satışa dönüşmesi için gerçekleştirilen tüm toplantı ve görüşmeleri kayıt ve takip etme.
Fırsattan kolaylıkla o fırsat ile ilgili proje kaydı yapma, iş atayabilme.
Fırsatlarla ilgili, aylık satış aktivitesi, fırsatların gerçekleşme oranı v.b. raporlamalar alma
Tüm şirketteki ilgili çalışanlar için o fırsat ile ilgili tüm bilgileri bir arada görüp değerlendirme imkanı.