Satış Sipariş Yönetimi
WorkCube Satış Sipariş Yönetimi sipariş süreci içerisindeki her bir adımı etkin bir biçimde yönetir. Sipariş süreci takibini kolaylaştırır ve hızlandırır. Müşteri ve iş ortaklarınızın selfservis sipariş oluşturmalarını ve takip etmelerini sağlar.

Satış Sipariş Yönetimi

Workcube Satış Sipariş Modülü, WorkCube'ün finans, sevk, stok, üretim, ürün yönetimi, mobil satış, kampanya modülleri ile bire bir entegrasyon içindedir. Bu sayede sipariş alındığında müşteri cari hesap kontrolü, ürün stoğu kontrolü, indirimli fiyat hesaplamaları, şirket stoğundan, tedarikçilerden veya diğer outsource kaynaklarından ürün teslimatı v.b. işlemler kolaylıkla yapılabilir. Sipariş detayında hesaplanan promosyonlar, özel indirimler sistem tarafından otomatik olarak görüntülenir. Sipariş üzerinden otomatik olarak üretim, satınalma ve sevk emirleri oluşturulabilir.

Ayrıca sipariş modülü detaylı e-maillerle sipariş konfirmasyonu ve sipariş durum takibi imkanı sunar. Siparişler printe edilebilir, PDF'e çevrilerek belge olarak saklanabilir.

Sipariş modülünde sipariş alırken kolaylıkla yeni müşteri kaydı oluşturabilirsiniz. Varolan müşteriler içierisinden arama yapabilirsiniz. Sipariş kaydını kolaylaştırmak için pek çok alan (fatura, teslimat adresi v.b.) otomatik olarak müşteri bilgilerinden doldurulur.

Sipariş sayfasında yer alan linkler sipariş sırasında en sık kullanılan sayfalara (ilgili teklif, ilgili proje, sipariş karşılama raporu, ödeme detayı, paket bilgisi, müşteri satış tarihçesi v.b.)  geçişi, takibi ve kayıt girişini kolaylaştırır.